باور کنید....!


حقیقت عشق

همه ی ما

فقط حسرت بی پایان

یک اتفاق ساده ایم

که جهان را بی جهت ،

یک جور عجیبی جدی گرفته ایم.....!

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت20:16---13 مرداد 1392
خدایاااا
چه کسی تو را در اغوش میگیرد که اینگونه ارامی ..


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:14---11 مرداد 1392
قرار نیست که همیشه من خوش باشم …

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …

و فردا یکی دیگر…

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …

تو می تونی …


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:14---11 مرداد 1392
عادت ندارم درد دلم را به کسی بگویم..!

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!

تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,ساعت 12:37 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com